zapoznanie z nowelizacją prawa zamówień publicznych;
przedstawienie zasadniczych procedur dotyczących wdrażania zamówień publicznych w jednostkach organizacyjnych;
przedstawienie prawnych i praktycznych aspektów stosowania zasady konkurencyjności, w tym przygotowania zamówień w ramach Bazy konkurencyjności;
zapoznanie z procesem udzielania zamówień.
Kompetencje
uczestnik uzyska wiedzę z zakresu prawa zamówień publicznych;
uczestnik posiądzie umiejętności przygotowania i przeprowadzenia procesu zamówienia publicznego w jednostce organizacyjnej;
uczestnik uzyska wiedzę z zakresu najczęstszych błędów, w tym naruszania przepisów popełnianych przy zamówieniach publicznych;
uczestnik będzie miał możliwość zapoznania się z możliwymi rozwiązaniami problemowymi we własnym podmiocie w ramach Case studiem – nabycie kompetencji rozwiązania sytuacji korekt finansowych.
Adresaci
pracownicy działów zamówień publicznych;
osoby odpowiedzialne za procedury zamówień publicznych w jednostkach organizacyjnych;
pracownicy jednostek organizacyjnych występujący o zamówienia publiczne;
osoby odpowiedzialne za przygotowanie SIWZ oraz ogłoszeń w Bazie Konkurencyjności.
Podwykonawstwo i odpowiedzialność solidarna, możliwości zabezpieczenia potencjału.
Zamówienia dodatkowe, uzupełniające, prawo opcji, zmiany w umowie.
Najczęstsze błędy i naruszenia przepisów popełniane przy udzielaniu zamówień.
Procedury FIDIC a PZP.
Case studies – omówienie praktycznych przykładów, w tym przykładów dostarczonych przez uczestników szkolenia.
Wykładowca
UNIDO ONZ – ekspert;
szkolnictwo wyższe – nauczyciel akademicki;
trener (m.in. szkolenia prowadzone na rzecz Ministerstwa Edukacji Narodowej, Urzędów Marszałkowskich i Wojewódzkich Urzędów Pracy, szkolenia zespołów realizujących projekty w przedsiębiorstwach na etapie przygotowania do ich kontroli)
ekspert ds. oceny wniosków: m.in. Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju, PARP, NCBiR (w programach PO IR, PO WER, PO PW)
Warunki uczestnictwa
Wysłanie zgłoszenia
Otrzymają Państwo potwierdzenie wpisania na listę wstępną szkolenia wraz z podaniem danych do przelewu.
Dokonanie przelewu na konto oznacza wpisanie na listę uczestników szkolenia. Wpłaty są przyjmowane w przedziale czasowym do 7 dni przed terminem szkolenia. Po zaksięgowaniu wpłaty otrzymają Państwo potwierdzenie wpisania na listę szkoleniową.
Maksymalna liczba uczestników to 25 osób. Minimalna liczba uczestników to 10 osób.
O uczestnictwie w szkoleniu decyduje kolejność zgłoszeń.
Warunkiem realizacji szkolenia jest zebranie minimalnej liczby uczestników. Informacje o potwierdzeniu lub odwołaniu danego szkolenia wysyłane są drogą mailową na 5 dni przed terminem rozpoczęcia szkolenia.
W razie odwołania szkolenia lub wpływu wpłaty za szkolenie po zamknięciu listy nastąpi zwrot wpłaconej kwoty w terminie 7 dni.
W przypadku rezygnacji ze szkolenia z winy uczestnika (na mniej niż 7 dni przed planowanym terminem) jest on zobowiązany do wpłacenia 50% ustalonej ceny za szkolenie.
Jeżeli uczestnicy szkolenia są pracownikami jednej firmy, za drugą i kolejną osobę przysługuje rabat w wysokości 10% ceny szkolenia (nie dotyczy noclegów).
Miejsce szkolenia: PWSBIA, ul. Bobrowiecka 9, Warszawa.