Pracownik bezpośredniej i telefonicznej obsługi pacjenta

Warszawski Szpital Południowy to nowoczesna, przyjazna i funkcjonalna placówka lecznicza zaliczana do jednych z najnowocześniejszych w Polsce. Zastosowane tu rozwiązania i technologie wyróżniają się wysokimi standardami medycznymi i gwarantują pacjentom najwyższe bezpieczeństwo świadczeń medycznych i komfort pobytu oraz obsługi. Szpital Południowy został w całości zinformatyzowany, a racjonalizowanie kosztów gwarantuje właściwe wykorzystanie środków publicznych.
Zakres obowiązków:
- telefoniczna i bezpośrednia obsługa pacjenta;
- rejestrowanie wizyt i badań;
- dbanie o pozytywne relacje z pacjentami;
- obsługa systemów Medicus i Medidesk;
- weryfikacja ubezpieczenia pacjenta w systemie eWUŚ;
- udzielanie informacji na temat zakresu świadczeń medycznych;
- współpraca z personelem medycznym
Wymagania:
- status studenta lub ucznia;
- komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów;
- przyjazne usposobienie;
- doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w ramach umowy zlecenie;
- elastyczny grafik pracy;
- pracę w nowej, dynamicznie rozwijającej się placówce;
- możliwość wykupienia dobrowolnego ubezpieczenia na życie;
- możliwość wykupienia karty MS na atrakcyjnych warunkach;
- możliwość wykupienia prywatnej opieki medycznej;
- możliwość korzystania z parkingu w budynku szpitala w atrakcyjnej cenie.
Zapraszamy do aplikowania poprzez poniższy link:
https://aplikuj.hrlink.pl/aplikacja/Pracownik-bezposredniej-i-telefonicznej-obslugi-pacjenta/5011-3067-25-spa-3967.html
Telefon kontaktowy: 532 399 567 lub 22 166 93 81